Coaching 2018-02-08T12:49:07+00:00

Ontwikkel je medewerkers

en jezelf!

Ontwikkel je medewerkers en jezelf

HISNA Coaching is ontwikkeld omdat wij geloven dat:

  • Coaching gericht moet zijn op ontwikkelen;
  • Iedereen zich wil en kan ontwikkelen;
  • Niemand in zijn of haar ontwikkeling stil staat;
  • Organisaties geholpen moeten worden om een volgende stap te maken;
  • Een externe beter overzicht heeft over de vraagstelling;
  • Dat vreemde ogen mensen in een goede richting kunnen sturen.

Adviesbureau HISNA coacht het individu of een team om zelf geformuleerde doelen te behalen. Wij nemen waar, analyseren en geven feedback vanuit de dynamieken van de sociale systemen. Wij begeleiden een coachingstraject op basis van vijf succesfactoren.

Coachingsvormen

  • Teamcoaching;
  • Intervisiecoaching;
  • Salescoaching;
  • Individuele coaching;
  • Loopbaan coaching;
  • Executive coaching.

Onze coaches zijn gediplomeerde en geregistreerde professionele coaches en mediators.

Onze werkwijze voor de uitvoering is Continuous Blended Learning: een unieke combinatie van online, offline en on-the-job-ondersteuning gericht op leren in de praktijk.

Wat levert coaching op?

  • Inzicht in (eigen) handelen en gedrag;
  • Inzicht in teamdynamiek en hoe je daar mee omgaat;
  • Medewerkers raken meer een meer betrokken;
  • Inzicht resulteert in effectiviteit.

Voor wie is coaching bedoeld?

Salescoaching is bedoeld voor individuen of organisatieonderdelen die zich willen of moeten ontwikkelen. Ontwikkelen op persoonlijk vlak is van belang, maar ook het verbeteren van het teams zorgt voor nieuwe dynamiek. Coaching is kortom voor iedereen en voor ieder team binnen een organisaties.

HISNA

HISNA heeft bewezen organisaties meer rendement te laten halen bij hun klanten. Dit doen we door consultancy, interimmanagement, trainingen en coaching aan te bieden op het vakgebied sales.

HISNA gelooft dat organisaties met dezelfde mensen meer omzet kunnen boeken door de klassieke muren tussen sales en non-sales af te breken. Iedereen is onderdeel van het commerciële proces en kan daardoor bijdragen aan meer omzet.

1202, 2018

De CONTROLE, het DIGITALE KLADBLOK

februari 12th, 2018|0 Comments

“Meer omzet met dezelfde mensen” De CONTROLE, het DIGITALE KLADBLOK Er is geanalyseerd, het accountmanagement is ingericht en er is getraind (zie voorgaande berichten van HISNA) en dan komt de vraag der vragen: “What’s [...]

702, 2018

HISNA – Het Doen

februari 7th, 2018|0 Comments

Adviesbureau HISNA “Meer omzet met dezelfde mensen” Het DOEN De klantwaarde methodiek, zie het eerdere bericht, is de opmaat naar het DOEN. De analyse is gemaakt en verdere ondersteuning om succesvol te zijn staan [...]

502, 2018

En Kompanen is HISNA

februari 5th, 2018|0 Comments

…en Kompanen is HISNA “Meer omzet met dezelfde mensen” De KLANTWAARDE METHODIEK Adviesbureau HISNA heeft een integrale methodiek ontwikkeld die je ondersteunt in het verbeteren van je klantrelatie. Waarom acquisitie doen bij nieuwe klanten [...]