Coaching 2018-04-11T18:06:39+00:00

Ontwikkel je medewerkers

en jezelf!

Ontwikkel je medewerkers en jezelf

HISNA Coaching is ontwikkeld omdat wij geloven dat:

  • Coaching gericht moet zijn op ontwikkelen;
  • Iedereen zich wil en kan ontwikkelen;
  • Niemand in zijn of haar ontwikkeling stil staat;
  • Organisaties geholpen moeten worden om een volgende stap te maken;
  • Een externe beter overzicht heeft over de vraagstelling;
  • Dat vreemde ogen mensen in een goede richting kunnen sturen.

Adviesbureau HISNA coacht het individu of een team om zelf geformuleerde doelen te behalen. Wij nemen waar, analyseren en geven feedback vanuit de dynamieken van de sociale systemen. Wij begeleiden een coachingstraject op basis van vijf succesfactoren.

Coachingsvormen

  • Teamcoaching;
  • Intervisiecoaching;
  • Salescoaching;
  • Individuele coaching;
  • Loopbaan coaching;
  • Executive coaching.

Onze coaches zijn gediplomeerde en geregistreerde professionele coaches en mediators.

Onze werkwijze voor de uitvoering is Continuous Blended Learning: een unieke combinatie van online, offline en on-the-job-ondersteuning gericht op leren in de praktijk.

Wat levert coaching op?

  • Inzicht in (eigen) handelen en gedrag;
  • Inzicht in teamdynamiek en hoe je daar mee omgaat;
  • Medewerkers raken meer een meer betrokken;
  • Inzicht resulteert in effectiviteit.

Voor wie is coaching bedoeld?

Salescoaching is bedoeld voor individuen of organisatieonderdelen die zich willen of moeten ontwikkelen. Ontwikkelen op persoonlijk vlak is van belang, maar ook het verbeteren van het teams zorgt voor nieuwe dynamiek. Coaching is kortom voor iedereen en voor ieder team binnen een organisaties.

HISNA

HISNA heeft bewezen organisaties meer rendement te laten halen bij hun klanten. Dit doen we door consultancy, interimmanagement, trainingen en coaching aan te bieden op het vakgebied sales.

HISNA gelooft dat organisaties met dezelfde mensen meer omzet kunnen boeken door de klassieke muren tussen sales en non-sales af te breken. Iedereen is onderdeel van het commerciële proces en kan daardoor bijdragen aan meer omzet.

1705, 2018

Klantrelatie

mei 17th, 2018|0 Comments

Is privacy belangrijker dan de klantrelatie? Belangrijke informatie over je persoonsgegevens, wij vinden jouw privacy belangrijk, we’re updating our Privacy Policy; zomaar wat onderwerpregels van e-mails die de afgelopen weken in mijn mailbox [...]

205, 2018

Klantloyaliteit

mei 2nd, 2018|0 Comments

Klantloyaliteit is beperkt houdbaar Vanaf 1 mei is Loyalty Management Netherlands gestart met een uitgebreide informatiecampagne om ervoor te zorgen dat spaarders op de hoogte zijn dat dit jaar de eerste Air Miles [...]

3003, 2018

waarde van de klant

maart 30th, 2018|0 Comments

Meer omzet zonder extra mensen Het is een wetmatigheid die de doorgewinterde marketeer als een vanzelfsprekendheid ziet: het kleinste deel van je klanten zorgt voor het grootste deel van je omzet. Wanneer je [...]