De CONTROLE, het DIGITALE KLADBLOK

//De CONTROLE, het DIGITALE KLADBLOK

De CONTROLE, het DIGITALE KLADBLOK

“Meer omzet met dezelfde mensen”

De CONTROLE, het DIGITALE KLADBLOK

Er is geanalyseerd, het accountmanagement is ingericht en er is getraind (zie voorgaande berichten van HISNA) en dan komt de vraag der vragen: “What’s in it for me?” Een vraag die iedere ondernemer stelt (moet stellen) en waar bijna niemand een sluitend antwoord op heeft.

Om “meer omzet met dezelfde mensen” te realiseren, onze filosofie, hebben wij een methodiek ontwikkeld die alle inspanningen in de praktijk meetbaar maken door middel van het DIGITALE KLADBLOK. Hoe…?

Het DIGITALE KLADBLOK, krachtig door eenvoud en opbrengst, wordt gebruikt om door jouw professionals bij klanten informatie op te halen die voor jouw organisatie belangrijk is. Denk bijvoorbeeld aan een NPS-score. Hoe mooi is het wanneer je elke dag van al je klanten weet hoe ze over je denken, zonder te wachten op de jaarlijkse enquête. Alles actueel en dagelijks inzichtelijk.

Of de mogelijkheid hebben om in het digitale kladblok aantekeningen te maken, vragen van klanten te noteren, foto’s te uploaden en deze vervolgens, door een simpele druk op de knop, bij de juiste persoon in jouw organisatie neer te leggen voor verdere opvolging.

Het resultaat: Klantinformatie gaat niet meer verloren, opvolging is geborgd omdat de informatie op de juiste plek in de organisatie terecht komt en omzetkansen nemen daardoor fors toe. Hoezo inzichtelijk maken…?

De CONTROLE, het DIGITALE KLADBLOK is een onderdeel van de totale HISNA methodiek.

Wanneer je dit aanspreekt en meer wilt weten over onze aanpak, dan komen we graag met je praten.

HISNA, het is niet ánders


Adviesbureau HISNA, onder andere bekend van de Continuous Blended leerprogramma’s voor sales en non-sales medewerkers, heeft de afgelopen tijd bewezen organisaties meer rendement te laten halen bij hun klanten. Dit doen ze door consultancy, interim-management en trainingen aan te bieden op het vakgebied Sales. HISNA gelooft dat organisaties met dezelfde mensen meer omzet kunnen boeken door de klassieke muren tussen sales en non-sales af te breken. Iedereen is onderdeel van het commerciële proces en kan bijdragen aan meer omzet.

Analyse | Advies | Controle | Doen | Implementatie | Operationele ondersteuning | Sparringpartner | Coaching | Visie | Omzet verbetering | Optimaliseren van salesprocessen | Consultancy | Interim-management

 

2018-02-12T12:32:06+00:00