Controle 2018-02-07T08:33:46+00:00

KLANTRELATIE ONDER CONTROLE

Controle over je klantrelaties

Meer omzet met dezelfde mensen begint bij het herkennen van kansen. Daarvoor is het belangrijk dat iedereen in de organisatie zich ervan bewust is dat hij of zij onderdeel uitmaakt van een commercieel proces. Het Digitale Kladblok van adviesbureau HISNA is een middel dat werknemers daarbij helpt. Maar ook een middel dat de resultaten op een meetbare manier inzichtelijk maakt. Met het Digitale Kladblok krijg je kortom controle over je omzetgroei.

Het Digitale Kladblok

Het Digitale Kladblok is een applicatie die werknemers op klantlocatie met één druk op hun smartphone kunnen openen. Hierin kunnen zij per klant eenvoudig kansen spotten.

Zo kunnen zij in het Digitale Kladblok op locatie bij de klant bijvoorbeeld:

  • aangeven met welke contactpersoon ze hebben gesproken;
  • noteren hoe tevreden de klant is aan de hand van een NPS-score;
  • eventuele klachten noteren;
  • meerwerk direct opschrijven;
  • nieuwe verkoopkansen spotten en vastleggen.

Meetbare resultaten

Het Digitale Kladblok geeft je organisatie meetbaar inzicht in de klantrelatie. De gestructureerde opzet helpt medewerkers om de juiste vragen te stellen en zorgt ervoor dat relevante kansen daadwerkelijk bij sales terechtkomen. Met het Digitale Kladblok houd je kortom controle over je omzetgroei. Het is niet ánders!

1202, 2018

De CONTROLE, het DIGITALE KLADBLOK

februari 12th, 2018|0 Comments

“Meer omzet met dezelfde mensen” De CONTROLE, het DIGITALE KLADBLOK Er is geanalyseerd, het accountmanagement is ingericht en er is getraind (zie voorgaande berichten van HISNA) en dan komt de vraag der vragen: “What’s [...]

702, 2018

HISNA – Het Doen

februari 7th, 2018|0 Comments

Adviesbureau HISNA “Meer omzet met dezelfde mensen” Het DOEN De klantwaarde methodiek, zie het eerdere bericht, is de opmaat naar het DOEN. De analyse is gemaakt en verdere ondersteuning om succesvol te zijn staan [...]

502, 2018

En Kompanen is HISNA

februari 5th, 2018|0 Comments

…en Kompanen is HISNA “Meer omzet met dezelfde mensen” De KLANTWAARDE METHODIEK Adviesbureau HISNA heeft een integrale methodiek ontwikkeld die je ondersteunt in het verbeteren van je klantrelatie. Waarom acquisitie doen bij nieuwe klanten [...]