Controle 2018-05-16T14:35:29+00:00

KLANTRELATIE ONDER CONTROLE

Doe direct de klantwaardetest!

Controle over je klantrelaties

Meer omzet met dezelfde mensen begint bij het herkennen van kansen. Het is belangrijk dat iedereen in de organisatie zich ervan bewust is dat hij of zij onderdeel uitmaakt van een commercieel proces. Het Digitale Kladblok van adviesbureau HISNA is het middel dat werknemers daarbij helpt.

Verkoopkansen signaleren, doorzetten en verzilveren

Het Digitale Kladblok is een eenvoudige en doeltreffende webapplicatie op de smartphone die je medewerkers op de klantlocatie kunnen gebruiken. De gestructureerde opzet helpt medewerkers om de juiste vragen te stellen en relevante kansen direct door te sturen naar je verkoopafdeling. Het Digitale Kladblok maakt resultaten (meetbaar) inzichtelijk. Je krijgt controle over je omzetgroei.

Jouw medewerkers kunnen met het Digitale Kladblok op locatie bij de klant:

  • aangeven met welke contactpersoon ze hebben gesproken
  • noteren hoe tevreden de klant is aan de hand van een NPS-score
  • eventuele klachten noteren
  • meerwerk direct opschrijven
  • nieuwe verkoopkansen spotten en vastleggen
  • de verzamelde informatie doorsturen naar je salesafdeling

Meetbare resultaten

Het Digitale Kladblok geeft je organisatie meetbaar inzicht in de klantrelatie. De gestructureerde opzet helpt medewerkers om de juiste vragen te stellen en zorgt ervoor dat relevante kansen daadwerkelijk bij sales terechtkomen. Met het Digitale Kladblok houd je  controle over je omzetgroei.

1705, 2018

Klantrelatie

mei 17th, 2018|0 Comments

Is privacy belangrijker dan de klantrelatie? Belangrijke informatie over je persoonsgegevens, wij vinden jouw privacy belangrijk, we’re updating our Privacy Policy; zomaar wat onderwerpregels van e-mails die de afgelopen weken in mijn mailbox [...]

205, 2018

Klantloyaliteit

mei 2nd, 2018|0 Comments

Klantloyaliteit is beperkt houdbaar Vanaf 1 mei is Loyalty Management Netherlands gestart met een uitgebreide informatiecampagne om ervoor te zorgen dat spaarders op de hoogte zijn dat dit jaar de eerste Air Miles [...]

3003, 2018

waarde van de klant

maart 30th, 2018|0 Comments

Meer omzet zonder extra mensen Het is een wetmatigheid die de doorgewinterde marketeer als een vanzelfsprekendheid ziet: het kleinste deel van je klanten zorgt voor het grootste deel van je omzet. Wanneer je [...]