HISNA – Het Doen

//HISNA – Het Doen

HISNA – Het Doen

Adviesbureau HISNA

“Meer omzet met dezelfde mensen”

Het DOEN

De klantwaarde methodiek, zie het eerdere bericht, is de opmaat naar het DOEN. De analyse is gemaakt en verdere ondersteuning om succesvol te zijn staan voor je klaar. HISNA heeft een aantal praktische hulpmiddelen en ondersteuning gecombineerd om tot daadwerkelijk accountmanagement te komen. De accountmanager houdt zich bezig met accountmanagement. Dit betekent dat hij of zij de hele organisatie inzet om bij klanten meer omzet te realiseren. De spreekwoordelijke muur tussen sales en non-sales verdwijnt…

Naast het inrichten van het accountmanagement heeft HISNA een aantal training en coaching methodieken die aansluiten bij de thema’s uit de visual. De methodieken zijn praktische en direct toepasbaar, waar als rode draad gedrag het belangrijkste leercomponent is.

Het DOEN is een onderdeel van de totale HISNA methodiek.

Wanneer je dit aanspreekt en meer wilt weten over onze aanpak, dan komen we graag met je praten.

HISNAhet is niet ánders


Adviesbureau HISNA, onder andere bekend van de Continuous Blended leerprogramma’s voor sales en non-sales medewerkers, heeft de afgelopen tijd bewezen organisaties meer rendement te laten halen bij hun klanten. Dit doen ze door consultancy, interim-management en trainingen aan te bieden op het vakgebied Sales. HISNA gelooft dat organisaties met dezelfde mensen meer omzet kunnen boeken door de klassieke muren tussen sales en non-sales af te breken. Iedereen is onderdeel van het commerciële proces en kan bijdragen aan meer omzet.

Analyse | Advies | Controle | Doen | Implementatie | Operationele ondersteuning | Sparringpartner | Coaching | Visie | Omzet verbetering | Optimaliseren van salesprocessen | Consultancy | Interim-management

 

2018-02-07T09:54:25+00:00