Sales for Management 2018-01-19T13:43:40+00:00

MANAGE DE SAMENWERKING

TUSSEN SALES EN NON-SALES

MANAGE DE SAMENWERKING TUSSEN SALES EN NON-SALES

Sales for Management is een leerprogramma dat leert om de interne rol van interne begeleider te vervullen. Al de andere modules (Sales for Sales en Sales for Non-Sales) en methodieken komen bij Sales for Management aan de orde. De deelnemers wordt geleerd om te herkennen, te handelen en te ondersteunen om zo het maximale rendement uit de leerprogramma’s van HISNA te halen. Voorbeeldgedrag is daarbij cruciaal.

Het leerprogramma besteedt specifiek aandacht aan eigen gedrag en het herkennen van andermans gedrag, bezien vanuit de context en omgeving. Het uiteindelijke doel is om het gedrag om te zetten in een professionele, ondersteunende rol.

Sales for Management is ontwikkeld omdat wij geloven dat:

  • De saleskracht van een organisatie groter is dan men denkt;
  • Meer omzet met hetzelfde aantal mensen haalbaar is;
  • Management integraal onderdeel is van organisaties en samenhang en samenwerking kan verbeteren met name tussen sales en non-sales.

Onze werkwijze is Continuous Blended Learning: een unieke combinatie van online, offline en on-the-job-ondersteuning gericht op leren in de praktijk en het borgen van de methodiek in de organisatie.

Wat levert Sales for Management op?

Klanten die ons leerprogramma volgen behalen de volgende resultaten:

  • Betere samenwerking binnen organisaties;
  • Betere samenwerkende directie- en managementteams;
  • Een beter idee van hoe de organisatie door samenwerken meer bereikt;
  • Meer inzicht in eigen gedrag en dat van anderen;
  • Verhoogde efficiëntie en een betere klant- en medewerkerstevredenheid;
  • Daardoor meer omzet met dezelfde mensen.

Voor wie is Sales for Management bedoeld?

Sales for Management is bedoeld voor directies, managementteams en managers waarvan medewerkers de andere leerprogramma’s van HISNA doorlopen.

Totale Salesprogramma

Sales for Management is een van de drie modules van het totale Salesprogramma van HISNA. De andere modules zijn Sales for Sales en Sales for Non-Sales die samen een integrale aanpak vormen voor nog meer commercieel succes voor je organisatie.

HISNA

Adviesbureau HISNA heeft bewezen organisaties meer rendement te laten halen bij hun klanten. Dit doen we door consultancy, interimmanagement, trainingen en coaching aan te bieden op het vakgebied sales.

HISNA gelooft dat organisaties met dezelfde mensen meer omzet kunnen boeken door de klassieke muren tussen sales en non-sales af te breken. Iedereen is onderdeel van het commerciële proces en kan daardoor bijdragen aan meer omzet.

1202, 2018

De CONTROLE, het DIGITALE KLADBLOK

februari 12th, 2018|0 Comments

“Meer omzet met dezelfde mensen” De CONTROLE, het DIGITALE KLADBLOK Er is geanalyseerd, het accountmanagement is ingericht en er is getraind (zie voorgaande berichten van HISNA) en dan komt de vraag der vragen: “What’s [...]

702, 2018

HISNA – Het Doen

februari 7th, 2018|0 Comments

Adviesbureau HISNA “Meer omzet met dezelfde mensen” Het DOEN De klantwaarde methodiek, zie het eerdere bericht, is de opmaat naar het DOEN. De analyse is gemaakt en verdere ondersteuning om succesvol te zijn staan [...]

502, 2018

En Kompanen is HISNA

februari 5th, 2018|0 Comments

…en Kompanen is HISNA “Meer omzet met dezelfde mensen” De KLANTWAARDE METHODIEK Adviesbureau HISNA heeft een integrale methodiek ontwikkeld die je ondersteunt in het verbeteren van je klantrelatie. Waarom acquisitie doen bij nieuwe klanten [...]