Van accountmanager naar accountmanagement

accountmanagement

Van accountmanager naar accountmanagement

Door aandacht te geven aan je bestaande en meest waardevolle klanten is het mogelijk om meer omzet met dezelfde mensen te boeken. Daarvoor is het wel nodig dat je saleskansen herkent en aandacht geeft aan de juiste klanten. Maar ook dat de klassieke muren tussen sales en non-sales worden worden afgebroken – iets dat vraagt om een verandering in bewustzijn en gedrag.

Accountmanagement

Adviesbureau HISNA biedt een uitgekiend salesprogramma dat managers, sales en non-sales helpt om als één organisatie te werken aan een goede klantrelatie. In onze aanpak stemmen we terugkerende leermomenten af op de praktijk, zodat je medewerkers ze direct in hun werk kunnen toepassen. Van accountmanager naar accountmanagement, oftewel, in een commerciële organisatie is iedereen onderdeel van het verkoopproces!

Naast het inrichten van het accountmanagement heeft HISNA een aantal praktische en direct toepasbare trainings- en coachingsmethodieken, waar als rode draad gedrag het belangrijkste leercomponent is.

Het DOEN is een onderdeel van de totale HISNA methodiek. Wanneer je dit aanspreekt en meer wilt weten over onze aanpak, dan komen we graag met je praten.

 

Adviesbureau HISNA, onder andere bekend van de Continuous Blended leerprogramma’s voor sales en non-sales medewerkers, heeft de afgelopen tijd bewezen organisaties meer rendement te laten halen bij hun klanten. Dit doen ze door consultancy, interim-management en trainingen aan te bieden op het vakgebied Sales. HISNA gelooft dat organisaties met dezelfde mensen meer omzet kunnen boeken door de klassieke muren tussen sales en non-sales af te breken. Iedereen is onderdeel van het commerciële proces en kan bijdragen aan meer omzet.

Analyse | Advies | Controle | Doen | Implementatie | Operationele ondersteuning | Sparringpartner | Coaching | Visie | Omzet verbetering | Optimaliseren van salesprocessen | Consultancy | Interim-management

2018-04-10T08:45:00+00:00