Visie op leren 2018-04-11T18:05:55+00:00

VISIE OP LEREN

CONTINUOUS BLENDED LEARNING

Met Continuous Blended Learning helpt adviesbureau HISNA opdrachtgevers op een coachende manier verder. Bij deze methode we vertellen niet wát ze moeten doen, maar ze zelf laten ontdekken waar de ontwikkeling ligt. Continuous Blended Learning is het optimaal gebruikmaken van de combinatie van een digitale leeromgeving, klassikale sessies en coaching-on-the-job, waarbij we veel waarde hechten aan de vooruitgang meten en monitoren.

Wij coachen en trainen op maat. Daarbij ondersteunt de techniek ons werk om medewerkers en managers zoveel mogelijk individueel te begeleiden en te ontwikkelen. Hierbij staat learning by doing centraal, waardoor de deelnemers meer inzicht krijgen in de eigen persoonlijkheid en in en zijn context.

Blended Programma’s

Onze programma’s worden aangeboden in kleine, behapbare, blokken, uitgesmeerd over een langere periode. Diverse onderzoeken tone aan dat dit dé manier is om te leren en gedrag duurzaam te veranderen. In korte workshops of koffiesessies vormen de basis van de opleiding waarin we de theorie bespreken.

Met online opdrachten op ons e-learningplatform krijgt de medewerker ruimte het geleerde toe te passen en dat geeft ons, en jou, de gelegenheid te toetsen of het geleerde ook toegepast kan worden. Digitale triggers in de vorm van quotes, opdrachten, games en het delen van ervaringen maken dat de stof top-of-mind blijft tussen de sessies door.

Ook onze aanwezigheid op gezette momenten met duidelijk herkenbare kleding aan binnen je organisatie maken dat de attentie hoog blijft. Tevens geeft het de medewerker de ruimte ons aan te spreken op zaken waar hij tegen aan gelopen is. Na afloop van dit deel van ons programma wordt de medewerker scherp gehouden en gemotiveerd met digitale reminders en triggers.

De methodiek Continuous Blended Learning is ontwikkeld door Hisna in samenwerking met Hogeschool Windesheim.

Deze methodiek garandeert een optimaal resultaat door de combinatie van praktijk, theorie en vaardigheden. En door de mix van online een off-line activiteiten, begeleid door ervaren trainers. Trainers die nauw verbonden zijn aan de specialisatie Sales & Accountmanagement binnen ons programma.

Harry Donker MEd, opleidingsmanager Commerciële Economie

2606, 2018

Klantwaarde-analyse

juni 26th, 2018|0 Comments

Je beste klant is lang niet altijd je beste klant In de meeste gevallen is het voor een ondernemer lastig om op objectieve gronden te bepalen wie zijn beste klant is. Is het [...]

1705, 2018

Klantrelatie

mei 17th, 2018|0 Comments

Is privacy belangrijker dan de klantrelatie? Belangrijke informatie over je persoonsgegevens, wij vinden jouw privacy belangrijk, we’re updating our Privacy Policy; zomaar wat onderwerpregels van e-mails die de afgelopen weken in mijn mailbox [...]

205, 2018

Klantloyaliteit

mei 2nd, 2018|0 Comments

Klantloyaliteit is beperkt houdbaar Vanaf 1 mei is Loyalty Management Netherlands gestart met een uitgebreide informatiecampagne om ervoor te zorgen dat spaarders op de hoogte zijn dat dit jaar de eerste Air Miles [...]